by Institution Author "Gegez, A. Ercan"
Now showing items 1-3 of 3
-
Avantajlı fiyat her zaman adil algılanır mı? Müşteri kimliği bazlı farklılaştırılmış fiyatlandırma, müşteri grubu ve para iadesinin etkileri
Sığırcı, Özge; Gegez, A. Ercan (2019)Çalışmada, eski ya da yeni müşterilere daha yüksek fiyat sunmak şeklinde uygulanan bir müşteri kimliği bazlı fiyat farklılaştırmasının, müşterilerin avantajlı ya da dezavantajlı fiyat alması ve işletmenin para iadesi ... -
Development of a scale on e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors
Bu çalışmanın amacı e-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara karşı tutumlarını (e-CEQOB) ölçmeye yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmeye çalışmaktır. E-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara ... -
Üniversite öğrencilerinde memnuniyet oluşturan unsurların saptanması: Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi öğrencileri ile bir araştırma
Bakır, N Ozan; Arslan, F. Müge; Gegez, A. Ercan (2016)Rekabetin şiddetli olduğu günümüzde üniversitelerin ayakta kalabilmeleri ve başarılı olabilmeleri için kurumlarına öğrenci çekebilmeleri önemlidir. Aday öğrencilerin üniversite tercihlerinde mevcut öğrencilerin memnuniyet ...