Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Mysen, Tore" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Validation of a conscientious corporate brand framework - A Turkish study
    (Inderscience Publishers, 2013) Baş, Türker; Aydınlık, Arzu Ülgen; Svensson, Göran; Mysen, Tore; Erenel, Fahri
    This study tests a construct of Conscientious Corporate Brand (hereinafter called CCB) introduced by Rindell et al. (2011). It assesses the dimensions of environmental and climate change issues, and the internal and external corporate codes of ethics. Subsequently, it builds upon and validates previous research in the field of ethical branding. The study was performed in business-to-business relationships of large Turkish companies. Copyright © 2013 Inderscience Enterprises Ltd.

| Altınbaş Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Altınbaş Üniversitesi, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim